True Colors

True Colors

tekst

Een timmerman zal altijd zeggen "goed gereedschap is het halve werk." Dat zelfde geld ook voor het mandala tekenen. Door de jaren heen heb ik heel veel materiaal door mijn handen gehad, zodat ik de kans heb gekregen het kaf van het koren te scheiden.
Materialen waar ik oprecht van kan zeggen, die zijn goed of die werken goed. Misschien zijn er wel andere ervaringen, maar dit is de mijne. Ook laat ik mijn meest "voor mij" waardevolle mandala boeken aan zien. Veel plezier met kijken.
Warme mandala groetjes Sandra

Categoriën

donderdag 8 december 2011

Wensen-9de plank

Ondanks mijn volle boekenkast heb ik nog wensen, gelukkig maar :-)


 Net uit, recensenties zijn dubbel. Mooi boek maar veel herkenbaar door andere Greetje Molenaar's
Ik ben er nog niet uit of ik hem ga aanschaffen, maar zet hem wel op mijn verlanglijstje.

Ik heb al een Chakra boek in mijn bezit, maar van Danka Husken is bekend dat zij weer net even anders is en meer de diepte ingaat. Ik ken het boek en staat hoog op mijn verlanglijstje ;-)

Een echt Hollands feest mandala boekje vol met inspiratie. Grappig om te "hebben" maar staat niet hoog op mijn lijst ;-)

Een boek met veel tekst. Ik heb hem al meerdere keren in mijn handen gehad en steeds weer terug gezet. En toch blijft hij mij op 1 of andere manier trekken. Het dotpainting staat nog hoog op mijn "to do" lijst. Vandaar mijn twijfel.

Ken het boek helemaal niet, dus ook nog niet aangeschaft. Eerst kijken of het iets toevoegt aan de boeken die ik al in mijn bezit heb, staat dus betrekkelijk laag op mijn verlanglijstje.





Inspiratieboeken, mooi, maar voor ooit.....geen prioriteit op mijn verlanglijst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten